fredag 11. desember 2015

Ferdig sitteredskap

Afternoon <3

No føler eg at det er lenge siden sist. Og eg skulle jo legga ut bilde av den ferdig lagde modellen av stolen min. Den har eg ikkje sakt så masse om egentlig. 
Stolen vi lagde skulle fortelle litt om oss, korleis vi er og kva vi likar. Det var heilt opp til oss kva me lager enn så lenge det er meint å sitta på og har ein effekt. Eg er den typen som liker to strek under svaret, så eg ville ha det med i stolen min. Stolen skal i seg sjølv ikkje vere rett, bein eller perfekt. For då er den ikkje original. Stolen eg lagde er veldig gjennomtenkt. Den består av geometriske figurar, ikkje noe rundre eller mjuke kantar, men spisse og harde for det mesta. Eg kalte stolen min "Back to the future" fordi den skal sjå ut som om den er henta frå framtiden.

Eg hadde både opp og ned turer underveis. Stolen skulle egentlig sjå ut som ein "konge stol" med gull og sølv fargar. Men det viste seg underveis at det passa ikkje litt in ein gang. Så eg bestemte etter kvart når eg begynte å lage den at eg vil ha den kvitt og sølv.
Du har kanskje sitt noe som ligne på den stolen eg lagde, men ein lik kan eg være sikker på at du ikkje finner.

1. Beinet til stolen er lagd av leira. Det er to trekanter som er satt saman. Eg trykte mønster i leiren når den var blaut, mønsteret er eit mønster frå kjettingen eg fant på lageret på skulen. Synest det var litt kjedelig uten mønster.
2. Rundt kantene er det eit gammalt smykke av sølv perler som eg fant heima, synest den passa der. 
3. Veit ikkje heilt kva eg skal kalle det, men det som ser ut som eit lita rom eller ryggstøtte er lagd av plastikk. Plasten tok eg frå eit bilderamme som me kjøpte på butikken. 
4. Puter er lagd av kvit skinn og har ein stor betydning i stolen, den er meint for å være komfortabel. Den store puten som vi skal sitte på har to farger, det vises ikkje på bilde, men under delen er lagd i brun skinn. 
5. Eg har tenkt å ha eit lyspære i stolen. Eit klassisk lyspære, uten noe pynt rundt. Eg tenkte på dei som kunne ha tenke seg å sitte og lese eller gjøre noe i stolen.

      Bilde av den ferdige stolen min.                 Arbeidstegningen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar