tirsdag 19. januar 2016

Vespa Scooter

Hei Hei :)


Vi fikk i oppgåve å skrive om den kule Vespa Scooteren. Eg kommer til å si litt om Carradino D’Ascanio som har designa scooteren, designen hans og litt om historien.  Eg vil også ta i utgangspunkta ein av vespa sine scooterar. Håper du vil like detta innlegge, eg synest vertfall at det var veldig kjekt å skrive om sånt.


Carradino D’Ascanio produserte og designa den første helikopteret og den første scooteren som går på motor. Han var ein ”Aerospace engineering” som betyr ein luftfart ingeniør. Han var født 1891 og døde 1981.

Produksjon starta i Italia i 

1946 og forgår fortsatt. Tenkt deg at 60 år sidan beli den første scooteren blei produsert. Vespa scooter produksjon er i dag Italias største produsent av tohjulet motorkjøretøy. Eg har med eit bilde av ein av dei første modellene. Det er ikkje mykje å si om sjølve ”Italienske” designe,for den har ikkje noe spesielt italiensk i seg. Men sidan det var den første scooteren som blei produsert er den utrulig bra på designe sitt. Den har ganske så enkel form og oppbygging, men alt er veldig gjennomtenkt. Den har f.eks. nok så stor fot plass, bagasjerom og fot beskyttelse mot vind. Vespa scooteren blei grunnlaget for alle scooterane som er produsert idag.


Ut ifrå alle scooterar som Vespa har produsert siden 1946 og fram til i dag, valgte eg denna. Eg gjore det for eg synest at den var den finaste av alle. 
Eg veit, det høres teit ut. Men eg synest at han er så nydelig, kunne ønska med ein sånn. Rødt er favoritt fargen min, derfor likte eg den så godt. Den er ein av dei nyaste modellane, men som du ser frå bilde, så liknar han veldig på ein av dei første. Han er meir sikker og har selfølgelig betre motor enn dei frå 1946. Det som har forandra seg er bagasjerommet, den er under sete, forma på scooteren er endra frå å vere brei til å vere litt smalare.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar